Voorbereiding

17 april 2017 - Thuis, Nederland

We hebben toch weer plannen om te gaan fietsen: dit keer staat de route van Sevilla naar Santiago de Compostela op het programma.

We zijn al maanden bezig met het voorbereiden van de reis. We kwamen er achter dat er van deze tocht een aantal parallel lopende routes voor de GPS zijn. Ook zijn er verschillende boekjes: van Paul Benjamins het boekje 'de Zilverroute', een Spaans boekje ' LaVia de la Plata' en dan nog een uitgeschreven route die we in ons bezit hebben. Al die mogelijkheden lijken het misschien makkelijk te maken, maar zo ervaren wij dat niet. Het grote verschil zit hem in de kwaliteit van de weg: over asfalt of over de Camino.

Zodra we echt vertrekken laten we van ons horen, dat is begin mei.

1. Marianne:
    17 april 2017
    Wij gaan jullie weer volgen. Marianne
  2. Bien:
    17 april 2017
    Hoi Margriet en Pierre, goed plan en interessant !
  3. Olga:
    18 april 2017
    Ik kijk weer uit naar de schitterende verhalen die gaan komen
  4. Janny Schaap:
    20 april 2017
    Vanuit Griekenland, waar we 2 maanden met de camper zijn, gaan we jullie volgen. Wij hebben een stuk van die route gereden, 7 jaar geleden, ook met de camper. We hebben er toen heel wat zien lopen en fietsen. Het viel me wel op dat zowel fietsers als vrachtwagens van dezelfde wegen gebruik maken. De wandelaars gaan over geitenpaadjes. Veel succes met de planning
  5. Tineke de Kaste:
    4 mei 2017
    Veel succes We gaan jullie natuurlijk volgen
  6. Tineke de Kaste:
    4 mei 2017
    Veel succes. We gaan jullie natuurlijk volgen
  7. Jos:
    4 mei 2017
    Zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Veel succes.
    Ank en Jos
  8. Els Swinkels:
    6 mei 2017
    Ook wij gaan jullie volgen. Wie weet, misschien laten we ons door jullie inspireren om deze tocht in de toekomst ook een keer te maken.
    Succes met de voorbereidingen.
    Els en Ztoon