Nieuwe reis

4 april 2022 - Uden, Nederland

We gaan weer fietsen! We hebben afgelopen jaar natuurlijk volop gefietst, maar nu staat weer een grote reis op het programma: van Sevilla naar Lourdes.

Het eerste Coronajaar was het prachtig weer en hebben we veel dagtochten gemaakt. We leerden omgaan met de Pendix (motor) die we ter ondersteuning op onze fietsen hadden laten zetten. Die ondersteuning geeft ons de vrijheid om uitdagende tochten te blijven aangaan zonder dat we moeizaam moeten ploeteren. We kunnen genieten van de tocht en hebben na aankomst nog energie over ook.
Het tweede Coronajaar ondernamen we een rondrit door Nederland. Het was een mooie tocht, maar nu lokt weer het buitenland.

De fietsen zijn met een groot deel van de bagage al bij ons thuis opgehaald. Ze worden over een kleine week naar Sevilla gebracht en wij vliegen een dag of wat later naar Spanje. We zijn niet de enige die zo'n plan bedacht hebben: er worden dan wel 50 fietsen naar Sevilla of naar Portugal gebracht!!

Nieuw deze tocht is dat we met een bevriend stel de tocht gaan ondernemen: dat geeft meer gesprek samen meer variatie in samen opfietsen en -ook leuk- de mogelijkheid om 's avonds eens te bridgen.

De voorereidingen zijn dus al in volle gang, de tocht is uitgezet op de GPS, de hotels zijn geregeld, het weer in Spanje knapt gelukkig op en we hebben er helemaal zin in!

1. Bien:
    4 april 2022
    Super Margriet en Pierre
    Ik kom net terug van de Algarve, niet gefietst wel gewandeld. Wij hebben al het slechte weer opgemaakt. Het moet en zal jullie zeker lukken.
    Heel veel plezier en benieuwd naar jullie verhalen
  2. Jos:
    4 april 2022
    Wat een vooruitzicht Margriet en Pierre ! Een heerlijke vakantie en ik kijk uit naar de spannende verhalen.Veel plezier.
  3. Els Swinkels:
    12 april 2022
    Hoi Margriet en Pierre,
    Wat een grootse plannen! Geweldig dat jullie het weer aandurven zo'n grote tocht te maken. We zijn benieuwd hoe dat bevalt met trapondersteuning; gezien het pittige traject geen overbodige luxe lijkt ons!
    We kijken weer uit naar jullie mooie verhalen!
    Succes met de laatste voorbereidingen.
    Els en Toon