voorbereidingen

2 april 2024 - Uden, Nederland

We gaan weer een fietsreis ondernemen. We zijn blij dat het weer kan. De regenachtige wintermaanden hebben we besteed aan het zoeken naar de juiste route en het boeken van de beste onderkomens. Zelf heb ik me wat verdiept in het Portugees, want ik heb andere jaren veel plezier gehad van het mondje Spaans, Italiaans, Frans en Duits dat ik spreek. Aangevuld met Engels en verder handen en voetenwerk en gebarentaal zal het met communiceren moeten gaan lukken.

Onze tocht zal in Sevilla beginnen en daar gaan we de eerste dag een fietstocht door de stad maken en de kathedraal bezichtigen. Onze fietsen en bagage zijn al onderweg. De spanning loopt op.....

1. Jan Koster:
    2 april 2024
    Ik wens jullie vele mooie momenten op de Portugese fietstocht, maar niet alleen een moment maar elke dag weer van s morgens tot s avonds in goede gezondheid
  2. Henk en Celia:
    2 april 2024
    We laten ons ook dit keer graag verrassen door jullie belevenissen. Goede reis en veel plezier.
  3. Marianne:
    2 april 2024
    Het avontuur kan beginnen. Ik ga jullie weer volgen en zal genieten van jullie ervaringen. Goede reis en komt gezond weer terug. Liefs
  4. Maurice Plouvier:
    2 april 2024
    Heel veel plezier, mooie rit en mooi weer.
    Geniet ervan.
  5. Marja Nieuwhof:
    2 april 2024
    Fijne tijd. Ik wens jullie goed weer toe en dat alles mag gaan zoals jullie hopen.
  6. Paul Halkes:
    2 april 2024
    Wanneer vertrekken jullie ?
    Ik wens jullie weer een mooie ervaring toe!
    Veel plezier en goed weer .
    Ik kijk uit naar de verslagen en de foto’s!
    Een hartelijke groet, Paul
  7. Henk van de Werfhorst:
    2 april 2024
    Dat klinkt goed , jullie plannen! Dit jaar gaan we elkaar onderweg niet tegen komen. We zien uit naar jullie verhalen.
  8. Jos:
    2 april 2024
    Een nieuwe reis met mooie verhalen.
    Voor alle vier: een gezellige en voorspoedige ervaring.
    Kijk uit naar de verslagen
  9. Els Swinkels:
    3 april 2024
    Wat een mooie plannen! Ik wens jullie weer een geslaagde tocht. Verheug me op Margriets levendige verslagen en Pierres fraaie foto’s.
    Leuk dat we weer op de lijst staan.
  10. Ger Haren:
    3 april 2024
    wij wensen jullie een geweldige fietstocht en een behouden terugkomst,
    Toos en Ger
  11. Sari:
    3 april 2024
    Wat een heerlijk vooruitzicht lekker naar de zon.Wens jullie fijne vakantie weken, geniet van elkaar en van de mooie dingen die jullie zeker zullen gaan zien.Geniet bij voorbaat al.Groetjes Sari.
  12. Ria en Leo:
    3 april 2024
    Wij sluiten ons aan bij de vorige reacties, veel plezier en een behouden thuiskomst!
  13. Rien en Anneke:
    3 april 2024
    Een fijne en onvergetelijke vakantie toegewenst
  14. Rob:
    8 april 2024
    En dan nu aftellen....
    Allereerst een goede vlucht gewenst. En vervolgens een fijne tocht met lekker weer en deze keer wat meer wind in de rug. Veel plezier; we gaan jullie volgen.
  15. Ria en Leo:
    17 april 2024
    Geniet van de zon die hier mondjesmaat te zien is😂😂

Jouw reactie