Van Lourdes naar huis

15 april 2023 - Uden, Nederland

Van Lourdes naar huis

We gaan weer fietsen!!
Na een zware winter met ziekte en ongemak is het natuurlijk een goed idee om onze nieuwe tocht in Lourdes aan te vangen. Dan kunnen we Maria en Bernadette nog even vragen om een beetje bijstand.
Alle gekheid op een stokje: de tocht van vorig jaar met ons vieren was zo'n fijne ervaring dat het smaakte naar meer en het is dan eigenlijk heel logisch om de nieuwe tocht te starten waar we vorig jaar geëindigd zijn.
We gaan ook weer per trein naar Lourdes, met een tussenstop in Parijs. Onze fietsen en een groot deel van de bagage zijn opgehaald door de vervoerder: Caminovervoer, die ze voor ons naar Lourdes brengt. Voor een fiks bedrag ontzorgt ons dat tijdens onze treinreis.
Dat vraagt de nodige voorbereiding: we hebben een lijst gemaakt van alles wat we meenemen en netjes afgevinkt wat al in de tassen verpakt zit. Dat om te voorkomen dat we in de loop van de tijd voor ons eigen vertrek toch nog van alles meegrissen... Meestal neem je meer mee dan nodig is en mis je onderweg toch wel iets.
We leven er naar toe. Nog even 70 worden en dan hoppetee!

1. Henk en Celia:
    15 april 2023
    De voorpret is alleen al de moeite waard. Heel veel plezier. Benieuwd naar de reisverslagen.
  2. Marianne:
    15 april 2023
    Ik ga jullie weer volgen. Voorbereiding in volle gang.
  3. Bien:
    15 april 2023
    Leuk, goede reis! Ik ga er van meegenieten.
    Groetjes Bien
  4. Jos:
    16 april 2023
    Goede reis en geniet.Kijk uit naar de verslagen.
  5. Ger Haren:
    17 april 2023
    prachtig vooruitzicht, zeker na deze zware winter voor jullie.
  6. Els Swinkels:
    1 mei 2023
    Hoi Margriet en Pierre,

We wensen jullie een relaxte treinreis naar Lourdes en een zonnige en ontspannende fietstocht naar huis!
    Geniet van al het moois dat Frankrijk te bieden heeft.
  7. Jan Koster:
    1 mei 2023
    Aan de vooravond van een verwachtingsvolle fietstocht wens ik jullie ,Margriet, Pierre, Janny en Kees vele spontane en inspirerende ontmoetingen. Veel plezier , geniet van al het moois op jullie fietspad.
    bedankt dat ik daar op afstand van mee mag genieten.