Eerste reisdag

12 april 2022 - Eindhoven, Nederland

Vandaag de eerste reisdag, dat wil zeggen: we zijn vandaag naar Sevilla gevlogen vanuit Eindhoven. Dat is al weer een hele onderneming want dankzij Corona is het al weer lang geleden dat we gevlogen hebben. En vliegen is toch al niet onze favoriete manier van reizen...
Nieuw voor ons was dat we in het vliegtuig zaten, seat-belt fastened enzovoort, toen er werd omgeroepen dat het toch nog werd een minuut of 20 ging duren: er moesten in deze tijd van tekort aan mankrachten op luchthavens nog even mensen gevonden worden die de koffers in het vliegtuig zouden zetten! Dus mochten de gordels weer los, de telefoons weer aan en weer berichtjes verstuurd worden...
Ik dacht wel: dat gaat straks op Schiphol nog wat worden tijdens het vakantieseizoen!

De reis verliep gelukkig vlot en na het scannen van de corona-QRcode konden we met de taxi naar het hotel. De voor ons uit gereisde bagage stond in het bagagedepot. De fietsen staan in de garage. Het klopt allemaal.. Fijn hoor.

Morgen een dag op en neer naar Cordoba