Helaas veel regen

13 mei 2016 - Langenargen, Duitsland

13 mei
Vannacht goot het van de regen en toen we vanmorgen wakker werden regende het flink. Dis overlegden we als verstandige mensen om een stuk met de trein te doen. Dat was wel gedoe met overstappen en zo...
En toen we op vertrekken stonden: was het droog!! Heerlijk. Na een nacht on een heel gastvrij hotel en onder heerlijk donzen dekbedden konden we toch met de fiets op stap.
Helaas: na 5 km begon het te druppen en van lieverlee regende het hard en zacht afwisselend. Daarbij werd het koud, zodat we toch iets extra's aantrokken. Voor Pierre was dat een extra jas, voor mij een hemd en dat deed ik liever niet in de buitenlucht. Dus hebben we heerlijk 2 kopjes koffie gedronken in een gaesthous, waar ze ons ondanks de natte boel gastvrij binnen lieten!!
Nu zitten we bij de Bodensee, waar het heel toeristisch is maar waar nu natuurlijk niet veel te doen is met dit weer.
Het laatste stuk van onze rit was wel spectaculair langs aanzwellende beken, vanwege de regen en met stukjes weg waarlangs stond: Hoge Wasser Gefahr.. Dat waren dan ook echte geulen waar we doorheen gingen!!

1. Olga:
    13 mei 2016
    Toen je jonger was vond je het niet erg om een spijkerbroek te passen in een grote Amerikaanse kledingzaak. Waarom dan nu in een keer die gene
  2. Bien:
    13 mei 2016
    Wat een pech met die regen, het blijft stoer ondanks de gène XXX
  3. Margriet en Pierre:
    Bij 6 graden buiten?
  4. Marianne:
    13 mei 2016
    Wat jammer van die regen. De hele wereld ziet er ook anders uit dan wanneer de zon schijnt. Omgeving is prachtig. Morgen weer op de fiets en ik hoop dat jullie het droog houden. Liefs van ons allebei.