Weer op stap
fietsvakantie 2025
Ja we gaan echt weer op stap met ons vieren!!
En wij gaan met nieuwe fietsen. Na de vorige tocht in Portugal kwamen we thuis met de vaste overtuiging om nieuwe fietsen te gaan zoeken. We wilden vooral beter kunnen remmen en na veel zoeken, en hier en daar proefrijden zijn we nu helemaal blij met onze Avaghons.
De maanden januari en februari hebben we benut om de eerste 1000km weg te trappen, zodat we voor het echte fietsseizoen de eerste beurt voor de fiets gehad hebben. We kunnen nu dus lekker er op uit.
De route is uitgepeild, de hotels zijn geboekt, we gaan de kleren uitzoeken, de uitrusting bij elkaar scharrelen en vertrekken dit keer van huis uit. Dit keer geen stress van fietsen vooruit sturen en vlieg- of treinreis boeken, we spreken de eerste dag nog gewoon Nederlands.


Jan en jose
Veel succes, mooie kilometers en vooral................. gezond weer terug!!