Weer op stap

11 mei 2025 - Uden, Nederland

fietsvakantie 2025

Ja we gaan echt weer op stap met ons vieren!!
En wij gaan met nieuwe fietsen. Na de vorige tocht in Portugal kwamen we thuis met de vaste overtuiging om nieuwe fietsen te gaan zoeken. We wilden vooral beter kunnen remmen en na veel zoeken, en hier en daar proefrijden zijn we nu helemaal blij met onze Avaghons.
De maanden januari en februari hebben we benut om de eerste 1000km weg te trappen, zodat we voor het echte fietsseizoen de eerste beurt voor de fiets gehad hebben. We kunnen nu dus lekker er op uit.
De route is uitgepeild, de hotels zijn geboekt, we gaan de kleren uitzoeken, de uitrusting bij elkaar scharrelen en vertrekken dit keer van huis uit. Dit keer geen stress van fietsen vooruit sturen en vlieg- of treinreis boeken, we spreken de eerste dag nog gewoon Nederlands.
 

16 Reacties

  1. Frans:
    11 mei 2025
    Veel plezier en mooi weer toegewenst!
  2. Henk en Celia:
    11 mei 2025
    Heel veel plezier en vooral ontspanning vanuit zonnig Zuid Frankrijk. Komende donderdag weer terug inUden.
  3. Maurice Plouvier:
    11 mei 2025
    Veel plezier.
  4. Jan sommers:
    11 mei 2025
    Veel plezier hopen voor jullie goed weer sterkte ermee
    Jan en jose
  5. Cato:
    11 mei 2025
    Heel veel plezier, geniet er van🩷
  6. Olga:
    11 mei 2025
    Ik wens jullie vooral heel goed fietsweer en natuurlijk ook veel plezier, Olga
  7. Henk van de Werfhorst:
    11 mei 2025
    Geweldig. We gaan jullie weer volgen . Veel plezier.
  8. Marja:
    11 mei 2025
    Bon voyage!
  9. Marianne:
    11 mei 2025
    Ik wens jullie een mooie tocht en ik ga jullie volgen. Liefs
  10. Jos:
    11 mei 2025
    Gezellige reis met goed weer en veel plezier.
  11. Bien van Sprang:
    12 mei 2025
    Vooral veel plezier en heerlijk weer! Ik ga jullie weer volgen met veel plezier! Liefs
  12. Jan Koster:
    12 mei 2025
    Toch wel fijn om met zijn vieren een tochtje te maken , heb begrepen dat alles geregeld is maar het onverwachte is is toch ook de charme van een onderneming als deze. in ieder geval veel plezier
  13. Anneke Marinusse:
    12 mei 2025
    Heb het goed met elkaar
  14. Tineke de kaste:
    13 mei 2025
    Heel veel fietsplezier met z'n viertjes en hopelijk het weer dat we nu hebben. Dat zou zalig zijn. Ik ga jullie volgen en kijken of jullie je gedragen onderweg..
  15. Tineke de kaste:
    13 mei 2025
    Heel veel fietsplezier met z n viertjes en hopelijk het weer dat we nu hebben. Dat zou zalig zijn. Ik ga jullie volgen en kijken of jullie je gedragen onderweg.
  16. Wim:
    14 mei 2025
    Dat gaat weer ongetwijfeld een mooie, avontuurlijke, spannende reis worden!!!
    Veel succes, mooie kilometers en vooral................. gezond weer terug!!