Toegift

2 juni 2016 - Rome, Italië

2 Juni
Toch nog een toegift: vandaag moesten we ons zonder fietsen verplaatsen van de camping naar het hotel. Dat ging met de trein en de metro. Extra handicap was dat het goot toen we naar het station liepen.. Dus heb ik in een supermarkt nog even een paraplu gekocht.
De trein was een half uur vertraagd in verband met het feest van de Republiek vandaag: zondagsdienst. Dat gaf me de mogelijkheid om de zool van mijn schoen nog even vast te plakken. Dat loopt handiger.
De trein ging goed, daarna de metro en naar het hotel. Allemaal hobbels die we weer genomen hebben. We wilden net uit het hotel weggaan toen we op de trap een jonge vrouw en man tegenkwamen. Ik zei netjes goedendag..... En herkende toen Luc en daarna Lisette. Wat een verrassing. Zij waren gisteren naar Rome gevlogen om de laatste dagen hier met ons te zijn!!

Na een ontbijt voor hen gingen we op stap eerst via de fonteinen van Trevi, Piazza Navona en weer ergens een lekker hapje eten naar de Musea van het Vatcaan waar we allemaal een rondleiding hadden. Verzadigd van alles wat we gezien hebben rusten we nu even uit in het hotel en gaan vanavond weer lekker ergens samen eten.

1. Marien:
    2 juni 2016
    Beste P&M,

Al die weken lazen we achteraf hoe jullie dag verlopen was. Alleen vandaag lag dat een tikkeltje anders. Deze keer wisten wij vooraf al, wie jullie tot je stomme verbazing gingen tegenkomen en waarover je verslag zou gaan doen. Goede terugreis gewenst!