Van Maulbronn naar Tubingen

11 mei 2016 - Tübingen, Duitsland

11 mei
We zijn al een week onderweg, goed he.
We zijn vandaag goed opgeschoten, we hebben heel lang door het Wurmdal en het natuurpark Schonbuch gefietst en dat was echt prachtig. Weill der Stadt zijn we even ingefietst, omdat het zo mooi was. Een leuke trouwlocatie alleen een beetje ver weg. Ik heb onderweg weer eens wat foto's gemaakt als ik iets leuks zag. Dat levert leuke foto's op, daar niet van, maar het is weer een hele puzzel om straks te weten wat het ook weer was.
We hebben ook door een gebied gefietst met hier en daar grote en kleine beelden. Volgens mij heb ik daar ooit iets van op tv gezien.
We zijn nu in Tubingen, dat moet een mooie stad zijn en dat gaan we zo bekijken.

Morgen gaan we de Swabische Alp op, het geeft te zien dat het morgen regent... We zullen zien.11 mei
We zijn al een week onderweg, goed he.